18.10.16

Gave sendt helt fra Danmark

Ja jeg besluttede lige at slå over i dansk - for har så mange ting jeg gerne vil have lagt op her og jeg bruger lidt mere tid på at skrive engelsk end jeg gør på at skrive dansk. Men for et par uger siden modtog jeg en pakke fra Danmark! Det var fra familien der hjemme og fra jeppe (min skønne kæreste).  De var simpelthen så søde og havde sendt alt muligt hyggeligt! Jeg modtog pålægchokolade, slik, vitaminpiller (haha), et par bukser jeg savnede fra skabet, en af de danske trolde, to hoptimister, kort med danske citater om at elske livet og håndskrevende beskeder fra dem alle. Jeppe havde også sendt en af hans trøjer med, som jeg nu dejligt putter i on natten hehe.
Jeg skypede med mor og far mens jeg åbnede pakken hehe, det var virkelig hyggeligt.
Jeg har fået hængt de små citater op på væggen og har som plan at få bestilt nogle billeder hjem fra nogle af oplevelserne her henne og hænge dem op på væggen også, for at gøre væreslet lidt mere personligt og hjemligt :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar