7.12.16

En blanding mellem skole og ferie

I løbet af ugen fra mandag d. 17 okt. - torsdag d. 20 okt. 

I løbet af ugen hvor jeg var i skole på deltid og sammen med mor og far resten af tiden var en spøjs tid hehe, for selvom jeg var i skole føltes det fuldstænding som om jeg havde ferie. Jeg sov flere nætter på mor og fars hotel hvilket også bare gav følelsen af ferie :D
Da jeg var færdig med mine skole timer smutte jeg hjem til dem og hyggede. Så der blev både spist frokost på deres udendørs terresse og der blev tid til små tue hist og her. Men flere gange sad jeg også bare hos dem og lavede lektier siden jeg stadig blev nød til at aflevere mine opgaver og jeg havde en eksamen jeg også skulle læse op til som ville finde sted om torsdagen d. 20 okt.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar